Үөһээ Бүлүү кыргыттара тоҕо өйдөөх баҕайыларый?
Интересное логика  -  12 сентября 13:00   3670
Ответов 90 Написать ответ
  • Руслан 12 сентября  

    Мин кэргэним барахсан эмиэ Уоьээ-Булуу кыыьа, чахчы олус ойдоох, мындыр, араас боппуруостары барытын ойдоох ба5айытык быьаарар уопсайынан туохха да бэриллибэт комус сэгэрим сыыьа:)

    4
  • BlackRose_
    BlackRose_
    Ветеран
    12 сентября  

    Откуда такой диагноз? Как я знаю, не все такие умницы😏 биир кыыстара өйдөөҕө бэрт буолан АЗСка мээнэ дьоҥҥо арыйан биэрэн өлөөхтөөтөҕө ди ото🤷 оннук тупи гыммыт случайдара буолнай бта, клубтарга дааны бары Бүлүүлэр, Үөһээ Бүлүүлэр тусуйся гыналлар үһү, бырааттарым билсибит, туппут кыргыттара наар Бүлүүлэр аатыраллар

    6
    • ваня_
      ваня_ 12 сентября  

      BlackRose_, person frowningwhite left pointing backhand index

      3
    • ох_уж_эта_анна
      ох_уж_эта_анна
      Ветеран
      12 сентября  

      BlackRose_, па

      2
    • allekk
      allekk 12 сентября  

      BlackRose_, ейдеех киьи итинник суруйбатangry face

      9
    • Хампик 12 сентября  

      BlackRose_, пачему ты бэрт былдьаьаадзу? Если ты дура не все же такими далжны быть иьиьиьи!;-ь

      4
      • BlackRose_
        BlackRose_
        Ветеран
        12 сентября  

        Хампик, ты то вообще молчи, ты особо здесь умом не блещешь, кажешься тупее всех тупыхface with tears of joy

        1
        • Хампик 12 сентября  

          BlackRose_, канешна малчу я ведь умная с дурами не аахсаадзу ахаха! XD

          4
          • BlackRose_
            BlackRose_
            Ветеран
            12 сентября  

            Хампик, с дураками может не общаешься, а за мной то везде тащишьсяface with tears of joy

            0
            • Хампик 12 сентября  

              BlackRose_, патамушта хачу штуоб ты поумнела тупая, я ведь дуобрая спасла тебя дуру от этой руазавой ты ведь не верила штуо она такая ахаха!XD

              1
              • KayaVerner
                KayaVerner
                KriSSka
                12 сентября  

                Хампик, хахаха не смеши маи тапки добрыня)) спасла она хаха! Ты себя спасай, я тя найду)ъ

                -1
                • Хампик 13 сентября  

                  KayaVerner, ну и найдеш и штуо ты сделаеш? ты меня абсирала деревеншиной и шалюхой за это сама ответиш дура;-ь

                  0
    • Уеьээ Булуу 13 сентября  

      BlackRose_, тупая что ли?!!!! Не из за того что открыла дверь незнакомому. Если не знаете нахрена так пишете??? Убийцу вообще то нашли, им оказался сам работник АЗС. Как у вас язык поворачивается такое писать. Уж точно умом не блещете!!!

      0
      • BlackRose_
        BlackRose_
        Ветеран
        13 сентября  

        Уеьээ Булуу, откуда блин я знаю!!! Я там не стояла, свечу не держала! Кого задержали вот только от вас услышала! Если вы знаете о подробностях, то нормально сказать чтоль не можете без оскорблений?!!! Итак настроение хреновое! Нашли время ответить! Уонна мин ону кэтии олорбоппун кими туталларын ду хайыылларын ду, ол азс үлэһитэ өлөрбүтүн мин сыттаан билэбин да!!!! Крч не беси меня! Не отвечай! А то пошлю 9-этажным матом!

        0
        • 😈 14 сентября  

          .

          Илин энэр биир "ейдеех" тетята бу сылдьар эбит буолбаат))

          0
    • Андрей 13 сентября  

      BlackRose_, обычно намнар буолааччы оннук))
      п.с. булуу, уеьэ булуу буотахпын

      1
      • KayaVerner
        KayaVerner
        KriSSka
        13 сентября  

        Андрей, а я всех шалюх ненавижу!)) Намские шалюхи малолетки вечно пьяные уро дины сколько я избила этих Намских шалюх аж забыла)) первая намская шалюха встречалася с моим другом, заметьте просто ДРУГОМ цука моим! Естестно я с ним общалася, дружила со школы) а эта шалюха однажды выпила и позвнила мне, обзывалася всякой нецензурной речью и поклялася шо побъет меня)) хаха я сразу назначила встречу и она тут же пришла, вся обмотанная заплаканная в хлам пьяная) начала сразу обзываться и давай талкать меня! Я не сдержалася и талкнула ее саму и она упала и еще сильнее порыдала, встала и наборосилася на мня)) я та трезвая была, взяла ее за волосы и наорала на нее потом бросила на землю. Она лежала, а я сидела над ней, ударяла по лицу шоб она отрезвела, но нет она орала плакала психовала мля сбесила мня сильней! Какие та парни падашли и я отдала ее им гврила шо не знаю ее, они сказали шо отвезут в гом. Нзнаю она смеялась кгда они взяли ее на руки, одного обняла за шею и целовала гврла тип "мой спаситель, мой герой". Дану ее я пзвнила своему другу и все рассказала. Дальше незнаю шо было

        0
  • Пекарь 12 сентября  

    Логика - жен рода... Уонна БАҔАЙЫЛАР диэни үчүгэйгэ сыһыаран туттума.

    0
  • хэллоуин
    хэллоуин
    Ветеран
    12 сентября  

    эмиэ пиарexpressionless face

    0
  • фраер 12 сентября  

    хантан ейдеех буолохтарай, далай ахарылар ди

    1
  • :)))))) 12 сентября  

    Холобура мин Тумусова уонна Поскачина диэн фамилиялаах, бааһынай хобордоох саҕа аан төгүрүк баллайбыт сирэйдээх кыргыттары билэбин ,тупой баҕайылар, өссө киһиргэстэрэ диэн 50. Биһиги поскачиннар диэннээхтэр. Камелектаргыт да тупой баҕайылар этэ Талбан ыытар ток шоутугар дьабаһан баран олороллор туугу да билбэт мэмээллэр этэ.

    3
  • санаайа1993
    санаайа1993
    Ветеран
    12 сентября  

    Ей улууьуттан тутулуга суохface with tears of joyface with tears of joyface with tears of joy

    5
  • Ира 12 сентября  

    Улуус аайы акаарылар ойдоохтор бааллар expressionless face Ол уоьээ булуулэр бары ойдоохтор ден буолбатах expressionless face

    3
  • Оля 12 сентября  

    Уоьээ булуу кыыьа суруйа олорор бьлх хайптаары своих сестер 🤣

    1
  • ГыГыГы 12 сентября  

    ИнтереснОЕ логика диэн суруйар киьиэхэ 1 класс уорэнээччитэ даганы ойдоох буолан костор боface with tears of joyface with tears of joyface with tears of joy

    2
  • KayaVerner
    KayaVerner
    KriSSka
    12 сентября  

    Самопиаром попахиваетsmirking face

    0
  • Хэхе 12 сентября  

    Дуры раскудахтались.. Өйдөөх кыргыттар суруйбаттар тоҕо эрэ.. көннөрү ааҕан баран күлэллэр эрэ! Логика! Кэпсээҕэ (постоянко) акаары кыргыттар эрэ олороллор эбит!

    1
  • Уол 12 сентября  

    Кэпсээ мам бе ттара иирбиттэр))))

    0
  • ох_уж_эта_анна
    ох_уж_эта_анна
    Ветеран
    12 сентября  

    Заречные по озерам поплыли от страха, бобры?

    0
  • ох_уж_эта_анна
    ох_уж_эта_анна
    Ветеран
    12 сентября  

    пиндюли вам fisted hand signfisted hand signfisted hand sign

    0
  • Странно 12 сентября  

    Смотреть реакции тупых куриц...

    3
  • Умная диэ😅 13 сентября  

    Потому что там гимназияrelieved face

    1
  • bootur2017
    bootur2017 13 сентября  

    Кыыс аймах уопсайынан по природе гений болбат.Тоҕо диэтэххэ киниэхэ генынан аҕатын интеллега аҥара эрэ бэриллэр.
    А так вервилкалар иннилэрин солонор кыргыттар.Амбициознайдар,этиһиик соҕустарsmiling face with smiling eyes

    0
  • Аар 13 сентября  

    Ар5аа энэрдэр киьиргэстэр!
    тылларынан баппатах дьахталлар дьэ онно бааллар уеьээ булуугэ face with tears of joy ьунтаардар диэн нюрбалар кошмар чуечэлэрдээхтэр face with tears of joy анныларынан хатааьылыыр чикалар ноккоо! Убайдара эьээлэрэ эбээлэрэ бары хаайыылаахтар уьу уонна ол энэр face with tears of joyface with tears of joyface with tears of joy ханнык ейдере кэлиэй , тылларынан баппатах балбааралар. Сурэ5э суохтар хата ол баар

    2
  • vvs2
    vvs2 13 сентября  

    Бу соруйан иирсээн тэрийэ сатаабыттар ейдеех дьон ону толкуйдаан уоскуйуо эбиккит ,бэккитин былдьаьан бутун ханна баьар баар акаары да ейдеех да

    2
  • Про 13 сентября  

    Провокация дьи манныкка суруйуман ээ.Билигин республика ис таҥаһын барытын хостуохтараsmiling face with open mouth

    2
  • Оннук 13 сентября  

    Мин иккис кэргэним вервилка, ппц ейдеех, сымна5ас уонна ынырык асчыт! бастакым илин эцэр этэ, билиццибэр ей как до неба

    0
  • там просто 13 сентября  

    гимназия,айсен николаев уорэммит гимназията,и не только он,элбэх биллэр киси уорэммит гимназията,физматшколата.

    1
    • BlackRose_
      BlackRose_
      Ветеран
      13 сентября  

      там просто, үөрэхтээх уонна өйдөөх киһи диэн атын атыттар. Иккиэннэринэн өйдөөх дьон олох тарбахха баттанар. Олоххо өйдөөхтөр - үөрэхтэригэр мөлтөх, Олоххо акаарылар - үөрэхтэригэр күүстээх буолаллар. Идеальнай киһи диэн суох!

      1
  • 777 13 сентября  

    Холобур ольга григорьеваны ылан көрүҥ Камелек хотунун журналларга тахсааччы дии ыраах- ыраах сылдьар ала харахтаах ,баҕыстан, биһим- баһым тахсан дьүһүнэ олох саха буолбатах, . Камелегу республика үбүн бачаачайдаан тэриммиттэр диэн баара.

    1
  • Colinya
    Colinya
    ютани вейланд
    13 сентября  

    Дикари , по улусам сордоохтор арахса олоробут...

    1
  • субэтаай
    субэтаай 13 сентября  

    Комментарийдаан бутун 🤔 Ясно понятно специально уехтэрээри суруйбут ди автор. Багар уеьээ булуу кыргыттара атагастаабыттара боло, или уола уеьээ булуу кыыьыгар барта боло... ону дьэ биьиги онтон булуулэр, онтон мэнэлэр, онтон ханаластар дии дии куертэьии бегебут. Ейдеех-акаары дьон сиргэ дойдуга тэн согус гына бааллара биллэр дьыала бо, ону билбэт курдук дьэ суруйуу бегете

    1
  • tom06
    tom06 13 сентября  

    Киһиттэн киһиэхэ ахчайан биэрэ сытар вервилканы көртүм биирдэsmirking face

    1
  • чурапчы 13 сентября  

    Олох тапсыбаппын Уоьээ Булуу кыргыттарын кытта. аьары куулэйдиилэр конфликтные и гулящие. это так . Ньурба кыргыттара талбыт курдук учугэйдэр

    0
  • тинк
    тинк 13 сентября  

    Мин урукку эмээхсиним үөһээ бүлүү балаҕаннааҕа , соччо өйө көстүбэт этэ)))

    1
  • mad_max_tng
    mad_max_tng 13 сентября  

    Зачем женщине разум, ей токо рожать и готовить, а умную себе заберите.

    2
  • dmitr18
    dmitr18
    dmitr18
    13 сентября  

    Улуустар темаларын таьаарыман эрэ. Улуустаьыыны сорох балай дьон таьаарар. Биир буолуохха наада, бары сахаларбыт дии улууьуттан уратыта суох.

    2
  • Саха 13 сентября  

    Верхневилюйск- дагестан побратимы- диэн девизтээхтэр)))) хачыктарга бэрдимсийэн. Итинтэн да биллэр саха буолбатахтара. Хоһууннарбыт эҥин дэнэллэр . Туох дьүгээрдэр эбиттэрэ буолла? Бэт дьоннор республика иһигэр автономията аһыныҥ))))

    2
    • Историчка 13 сентября  

      Саха, арба кинилэр красноярскай крайтан кэлбиттэр эбит, онно эмиэ Ботулу диэн дэриэбинэ баар (ватсапка баара дьуохардыы сылдьаллара) төттөрү историческай дойдуларыгар утааран биһиэххэ баара. Баран ол дойдуну сайыннардыннар, чорбойо сатыыллара эрэ бэт дии. Дьэ оччоҕо "Үөһээ бүлүү көһөрүллүүтэ" дэнэҥҥит историяҕа суруллуоххут. Чурапчылары тутус да тутус буоларгыт эрэ бэт дии. Эһиги да көһөн таҥкынаан ээ)))

      0
  • appo_80
    appo_80
    Афанасий Слепцов
    13 сентября  

    Мин кэргэним эмиэ Үөһэ бүлүү ойдоох байы кыыс. Радиацияттан ити инниккин дибин дьэбилибин.

    2
  • baskinson
    baskinson 13 сентября  

    Республиканская гимназия баар ол исин!!! Хоро по моему сельская гимназия этэ урут ща незнаю

    0
  • архипов4385
    архипов4385
    архипов иван
    13 сентября  

    интереснАЯ логика, а не инересное

    0
  • kostaa
    kostaa 13 сентября  

    Бастыкыбын иьиттим Уоьээ Булуу кыргыттара ойдоохторун:))))))))

    1
  • да уж 13 сентября  

    Уоскуйун эрэ!!! Хас улуус аайы бааллар! Ейдеех, акаары дьахталлар. Куулэйдьит,куулэйдьитэ суох,туох аатаах кэбилэннигит. Явка бэттэрин былдьаппыт дьон комментарийдыы олороллор. Сахалар итак а5ыйахппыт,ол иьин атын норуот сэнии керер. Бэйэ-бэйэбитигэр поддержка диэн суох. Манна Чурапчы дуу Амма дуу кыргыттара наьаа ейдеехтер диэтэхтэринэ,эмиэ хараардыахтара.Лично миэхэ саха омугум барыларыттан ордук,акаары буоллун ейдеех буоллун)))

    0
  • muuvy
    muuvy 13 сентября  

    уоьэ булуу кыргытара уксэ кып кыралар, харан согустар уона шып шытыы болаллар,барытын билбит корбут, кыайбыт хоппут аатыраллар. хантан иниктэрэ эбитэ болар, но самоуверенность боголоро, ол иьин барытын билэр ойдох курдук костоохтулэр, сорох сорогор конечно сыбыс сымыйанан да боллар киьини итэ5эйдэтэрдик, соргутэрдик увереннай дьоннор да)))

    0
    • Ненавижу вервилок 13 сентября  

      muuvy, лиистик курдук кубарыйбыт маҥан ехидналар эмиэ бааллар ,сылдьан эрэ киһини киһиэхэ тилийэр, хобу сиби тиһэр ,уоруйахтыыр куһаҕан майгылаах буолааччылар, особо хочу отметить именно үөһээ бүлүү дьахталлара итинник характердаах буолаллар. Студенныы сырыттахха, үлэҕэ хамнаска оннук ураты куһаҕан хаачыстыбалаах поведениялаах буолааччылар ,охсон тэбэн да барыах курдук кэбилэнээччилэр.

      0
  • dunduk
    dunduk
    Володимир Всеяруси
    13 сентября  

    марбалар ол иьин, шутка
    суруйбут эрэ киьи диэн ону маны таьааран

    0
  • 3 13 сентября  

    Кэпсээни өҥөйөр буолтум 10 сыл буолта буолуо,ол тухары өйдөөх кыыс диэни биир кытц баара учуутал кыыс,ологу сөпкө өйдүүр.

    0
  • Никола 13 сентября  

    Мин Үөһээ Бүлүү кыыһын кытта олоро сылдьыбытым, кэргэниттэн куотан кэлэ сылдьыбыта, онтон сыл олорон баран төннөрбутум ол киһитигэр, өйө атаҕын ыккардыгар эрэ баар этэ, билигин куоракка олороллор, керсебун ээ, өссө ыҥыра сатыыр, дьэ акаары дьахтар диэтэ5ин!

    1
  • poiurotoko
    poiurotoko
    plok plok
    13 сентября  

    Чэ давай улуустаьыаххайын!))))

    0
  • городской 13 сентября  

    У большинства девушек из улусов (районов) элементарной культуры не хватает. Видимо такие времена. Отсутствие начитанности, кругозора и внутренней этики. Со многими даже не о чем поговорить, сомневаюсь что читали "Мастер и Маргарита" Михаила Булгакова, Рубаи Омара Хаяма, или книги Виктора Пелевина. про классику молчу, вообще... Зато знают где модно одеваться, классно провести в молодежных клубах и места тусовок. Знают своих "крутых" земляков которые "выбились" люди: имеющие крутые машины, коттеджи....Глубоко сомневаюсь, что знают свои родные места и своих "знаменитых" земляков. Того же Исидора Никифоровича Барахова, Габышева Николая Алексеевича, Петра Тобурокова иои Семена Руфова . ЗА то хорошо знают своего земляка Поскачина, в народном исполнении "Болуодьа", за то не знают забытого потомками главу Верхневилюйского улуса Потапова Егора (Георгия) Ефимыча. Спросите у любого молодого Верхневилюйца, кто был такой Потапов Е.Е., болшинство не ответят...Не только этим "страдают" Верхневилюйцы, многие девушки и молодые люди с районов необъятной Якутии, забывают свои корни, историю и своих знаменитых земляков. А это уже тревожный сигнал, нам Всем, куда идем? Что ищем? Что оставим с своим потомкам. Чем мы можем гордиться спустя столетия? Думайте люди...

    1
    • Хампик 13 сентября  

      городской, да неужеля? Тут сидят два гарадских дебусек Kaya verner и ох уж эта Анна штуота асуоба культурой не атличаютца всех и вся абсирают тута матерятся как бабы падзаборные хихи!;-ь

      0
      • KayaVerner
        KayaVerner
        KriSSka
        13 сентября  

        Хампик, шта? Эт ты баба подзаборная дрбска скотобаза мля!) Хаха уаще не страдаю, твои оскорбления для меня как укус комарика)) ты ПИП, и тут я тя ЛАС!)))

        0
        • Хампик 13 сентября  

          KayaVerner, явилася некультурная бабка из под забуора ахахах! Вот штуо и требавалась даказать XD

          0
          • KayaVerner
            KayaVerner
            KriSSka
            13 сентября  

            Хампик, ля ля ля та па ля

            0
          • ох_уж_эта_анна
            ох_уж_эта_анна
            Ветеран
            13 сентября  

            Хампик, ты самая "культур мультур"? шо то сомневаюсь. Лучше займись поисками кубиков, которые выдержат твой многотонный вес face with tears of joy. Кстати, тут одни беспомощные муччинки, которых ветром сдувает face with tears of joy. Не там ищещь. Подзаборные у вас в дрбасии, можешь прихватить для потребности , как бы репетишн перед Шварцнеггером, порепетируй среди своих оленеводов, типа пока не найдешь хотелку своего. Удачи face with tears of joyface with tears of joyface with tears of joy

            0
            • Хампик 13 сентября  

              ох_уж_эта_анна, по крайней мере я не уэхсээдзу иьиьи! И не абзываю людей по внешним параметрам и по месту жительства как ты хихи! Желчная ты бабка родом из деребасии как ты гавариш ахаха!XD

              0
    • Александра. 15 сентября  

      городской, Потапов ГЕ это двоюродный брат моего прапрадеда Потапова В, по материнской линии. Знаем, гордимся.

      0
  • уоль 13 сентября  

    Иирбиттэр дии бу дьахталлар!!!

    0
  • Городской 13 сентября  

    Мне очень жаль, жаль что мои земляки из Верхневилюйска, не могут понять, что хамство не заменить культуру. Что наглость не имеет общего вежливостью, что жестокость никогда не заменит жалость. Чем больше матерятся и ведут себя нагло, тем кажется им что они утверждаются в этой жизни. Тупость, чванство, хвастовство и жестокость - неужели эти призывы, тянут по жизни этих людей? Мне кажется нет. Просто многих не научили простым вещам и поступкам. Прошли страшные годы 90-х и нулевых. Всем миром правили господа - Богатство, Деньги и Жадность. Вот эти искаженные понятия и правила, убили во многих молодых людях все человеческое и благородное. Они "одурманены" "легкой и красивой" жизнью. Ради все этого, идут на обман, хитрость и в конце концов на преступление. У таких людей, перевернуто сверху вниз, белое это черное, черное это белое. Мне очень больно видеть, когда мои земляки, гордятся людьми отсидевшими в тюрьме и в зоне, мне очень больно когда тюремные "понятия и правилки" заменяют закон и обычную справедливость, мне очень больно когда люди больше верят бандитам и ворам, чем своей совести и честности, мне очень больно что мой родной Верхневилюйск, несправедливо "обгажен" и втянут криминал. Сегодня Верхневилюйске, люди не могут сказать открыто: нет коррупции, нет организованной преступности, нет произволу властей. И пока сидят на вверху на Власти имущей, такие люди, по всей Республике будут отрицательно говорить про Верхневилюйск....

    0
  • Городской 13 сентября  

    Конечно здесь, многие мне могут сказать какой ты Верхневилюйский если ты пишешь под ником Городской. Но я действительно городской по рождению и по жительству. Но мои родители и родственники, все исконные и коренные Верхневилюйские, поэтому я тоже считаю себя частичкой Верхневилюйска...

    0
  • , 13 сентября  

    Уеьээ Булуулэр теруттэригэр элбэх разбойниктар бааллар. Эьэ Харах, Супту Туьэр, Кыыллатар, Варлам и.тд. Бодойбо (Тай5а)баайдарын кутталга
    уеьэ аллараа тутан олорбут уолаттар. Бу уеьэ этиллибит кырдьа5астар бары ОПГлаахтар эбит 19 уйэ санатыгар олорбут дьоннор. Дьиннээх Братва ити дьонно баар эбит.

    0
  • .. 14 сентября  

    Радиация өмөтө буолуо..высшай математиканы ааһан иһэн суоттуур хас да кыыһы көрбүтүм

    0
  • inkirs
    inkirs 16 сентября  

    Үөһээ бүлүү кыргыттара красавицалар супермоделлара диэн виртуальнай мисстара диэн Туймаада ыһыаҕын сотору 2 кыайаллар. Илин эҥэр лэппиэскэлэриттэн быдан үчүгэйдэр.

    0
  • Оо 17 сентября  

    Дьэ уосее бул ейдеехпут беге бо,мин уорене сырыттахпына да вервиллар туйгун буооааччылар,илин енердер ваще сатаан да суруйбат,мелтех уорехтеех буолааччылар,ваще согуруу куораттарна вервиллар элбэх буолааччыбыт,уонна туохха барытыгар туйгун,ол куулэйдиир игин диэн буотах,особо уорэх еттугэр туйгун этибит,да ити оччолорго физмат шкооа да сабыдыала боло,уонна ити вервиллери того тусэрэ сатыыллапа буолла,потому что ордуктар,барыга бары чорбойоллор,короче завидуют

    0
Ответ на тему: Үөһээ Бүлүү кыргыттара тоҕо өйдөөх баҕайыларый?
Введите код с картинки*: 
Авторизуйтесь чтобы не вводить код каждый раз.
* Код состоит только из русских букв (кириллицы), если совсем непонятно, кликните на картинку — выйдет новый код
grinning face grinning face with smiling eyes face with tears of joy smiling face with open mouth smiling face with open mouth and smiling eyes smiling face with open mouth and cold sweat smiling face with open mouth and tightly-closed eyes smiling face with halo smiling face with horns winking face smiling face with smiling eyes face savouring delicious food relieved face smiling face with heart-shaped eyes smiling face with sunglasses smirking face neutral face expressionless face unamused face face with cold sweat pensive face confused face confounded face kissing face face throwing a kiss kissing face with smiling eyes kissing face with closed eyes face with stuck-out tongue face with stuck-out tongue and winking eye face with stuck-out tongue and tightly-closed eyes disappointed face angry face pouting face crying face persevering face face with look of triumph disappointed but relieved face frowning face with open mouth anguished face fearful face weary face sleepy face tired face grimacing face loudly crying face face with open mouth face with open mouth and cold sweat face screaming in fear astonished face flushed face sleeping face dizzy face face without mouth face with medical mask face with no good gesture face with ok gesture person bowing deeply person with folded hands raised fist raised hand victory hand white up pointing index fisted hand sign waving hand sign ok hand sign thumbs up sign thumbs down sign clapping hands sign open hands sign flexed biceps
  
Предложения и замечания